آموزشگاه موسيقی وزيری با مدیریت استاد کیوان ساکت
کلاس های   ــ تار و سه تار( مبتدی تا پیشرفته)- دوتار ــ  گیتارکلاسیک ــ گيتار جَز ــ پیانو- تئوری موسیقی - هارمونی - سُلفِژ- آواز(سبك بانو قمرالملوك وزيري) ایرانی - کلاسیک - پاپ ــ دف(گروه نوازي براي نوازندگان دف) ــ تنبک(و متد جديد اموزش ريتم  به خردسال و كودك) ــ  سنتور ــ تنبورــ باقلاما ــ ديوان ــ تار آذري ــ عود(بَربَت) - كمانچه -  ویولون( ایرانی و کلاسیک ) - نی -  كلارينت - فلوت(كليدار آلتو) - ساز دهني ــ آموزش نرم افزار فـينال توسط مترجم كتاب فينال

                       با همكاري بهترين اساتيد معاصر ايران

درجه ( ١ )

باكمال احترام از شما هموطن گرامي دعوت مي شود تا از محيط آموزشگاه بازديد به عمل آوريد
سعی کرده ایم تا محیطی هنری و فرهنگی  برای عزیزان شما فراهم کنیم
 
كلاس هاي  پيانو - گيتار - ني - آواز ايراني ٣٦٠ هزار تومان
بقيه كلاس ها هر ترم سه ماهه ٣٠٠ هزار تومان

                                                                                           
                                                                          آدرس:  تهران-خیابان ولیعصر-روبروی پارک ساعی-کوچه تختی -پلاک۲
                                                                                                                                                                                                               
تلفن  آموزشگاه: ٨٨٦٧٠٨٦٨- ۰۲۱۸۸۷۸۴۹۸۸ - ٠٩٣٠٦٤٠٨٧٠٣
                     كلاس خوشنويسي توسط دو تن از هنرمندان انجمن خوشنويسان ايران نيز به كلاس هاي اين مجموعه اضافه شده است .
                                                                           
                   همه روزه از ۱۰ صبح تا ٨/٣٠ شب               
                                                                                             پاسخ گويي ٢٤ ساعته                                                                                              

 
  اسامی و سوابق اساتید آموزشگاه موسیقی وزیری 
 
 
 
کیوان ساکت، مدرس ردیف های موسیقی ایرانی (دوره ی عالی)، تار و سه تار




متولد 1340 در خانواده اي فرهنگي در شهرستان مشهد به دنیا آمد ، از همان کودکي با تشويق پدر و مادر خويش به موسيقي و نقاشي پرداخت.مادر وي رييس بزرگترين دبيرستان دخترانه ي مشهد بود.دبيرستان ارض اقدس.و پدر وي موسس بزرگترين دراگ استور خراسان بود بنام دراگ استور كيوان.و هر دو از مشوقين وي به هنر.به ويژه نقش مادر در علاقه وي به هنر بسيار مشهود بود.
درنقاشي و طراحی شاگرد اساتیدی همچون: صادق پور،  پیراسته و دولّو بود.
نخستین درسهای  موسيقي را از دایی خويش منوچهر زمانيان در« کارگاه موسيقي کودکان و نوجوانان » که توسط صداو سيمای وقت در مشهد تاسيس شده بود فرا گرفت.
سپس مدت کوتاهی نزد آقاي حميد متبسم  به فراگیری ادامه داد که در آن زمان در «دانشسراي هنر تهران » تحصيل می کردو تابستان ها به مشهد می آمد. پس از آن  تار را بدون استاد و به تنهایی آموخت .او در این زمینه  تنها چند ملاقات کوتاه با هنرمند گرامی حسين عليزاده  در کانون چاوش آن زمان داشت .
در سال 1369 به دعوت زنده یاد  پرويز مشکاتیان به گروه «عارف » به عنوان سُلیست تار دعوت شد و حاصل اين همکاري آثاري است نظير: افشاري مرکب ، افق مهر ، وطنِ من با صداي ايرج بسطامي ، مقام صبر با صدای عليرضا افتخاری وبرگزاری کنسرتهاي متعدد در داخل و خارج از ايران .
وي در سال 1375 گروه وزيري را تاسيس کرد که این گروه در اغلب نقاط جهان اجرا های متعددی داشته است.
در سال 1389 به دعوت وزارت خارجه آلمان برای همکاری با «ارکستر سمفونیک بوخوم»  به آلمان دعوت شد و کنسرت موفقی برگزار کرد و همین ارکستر سال بعد در افتتاحیه المپیک زنان  آثار ساکت را اجرا کرد.
ساکت تا کنون در اغلب شهر های ایران و کشور های جهان با هدف اشاعه ی موسیقی ایرانی، تار و سه تار کنسرت های متعددی را اجرا کرده است.
 
از آلبوم های وی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
جامه دران، سبکبال، دیدار شرق و غرب، فسانه( با صداي ايرج بسطامي)، بی کاروان کولی( با صداي ايرج بسطامي)، ای وطن(با صداي فاضل جمشيدي)، آشنایی با آواز دشتی( با صداي رضا شاكري)، شرق اندوه، شبی با خورشید، یادگار خون سرو، آن سوی آب و گل، قاصدک، رقص انگشتان(ضبط شده در استوديو چايكوفسكي در مسكو)، نای شکسته( با صداي امير تفتي) و می تراود مهتاب (با صداي سالار عقيلي).
 
 
تألیفات وی نیز به شرح زیر می باشد:
بیائید تار و سه تار بنوازیم كه  تاكنون 4 جلد آن چاپ شده است ( رديف مقدماتي ماهور - رديف دشتي - رديف اصفهان و شور) و تا 10 جلد ادامه خواهد داشت، هشت آهنگ معروف جهان،  چرخ نیلوفری، سبکبال، در سایه سار بید، حرکت دائمی، با موج تا کرانه .
 
 
 
 
 
مانی جعفرزاده ، مدرس آهنگسازی ، پیانو و سلفژ 
 
متولد 1 / 4 / 1357، تهران
 
 
دارای مدرک دکترای آهنگسازی و تئوری موسیقی از دانشگاه مالاگا( اسپانیا ). دارای رساله ای در زمینه ی فلسفه ی هنر و زیبایی شناسی با موضوع حاشیه ای بر فرهنگ شنیداری معاصر ایران، معرفی جریان های اصلی موسیقی ایران (از مشروطه تا انقلاب اسلامی) و مقایسه ی تطبیقی آنها .
تدریس در کنسرواتوار تهران از سال 1385 تا 1387، دانشگاه تهران، دانشکده ی هنرهای زیبا و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین حضور در دانشکده ی هنر و معماری  به عنوان استاد راهنما و داور پایان نامه در مقاطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس.
از آثار متنوع موسیقایی او می توان به موارد زیر اشاره کرد :
- بچه های زمانه افسوس ، برای ارکستر سمفونیک و گروه کر (1383)
- سال های آتش و برف ، برای ارکستر سمفونیک (1384) تقدیم به آیدین آغداشلو در فاصله ی سال های 1385 تا 1389
- نگارش مجموعه ای از کوارتت ها با ترکیب های سازی متفاوت با عنوان " صدای مناظر مخدوش "  ( 1- چهار تابلو از یک منظره ، کوارتت برای کلارینت سی بمل ، دو ویلن و ویلنسل ( 1386) 2- سه تابلو از یک منظره ی دیگر , کوارتت زهی (1386) 3- چهار تابلو از یک منظره ی دیگرتر ، کوارتت برای دو کلارینت و دو ویلن ( 1387) 4- منظره بدون قاب ، کوارتت برای چهار ویلن (1389) 5- قاب خالی بدون منظره ، کوارتت سکوت در سال 1389 )
- همپای باده نوشان (1387 ) کنسرتو برای سه تار و ارکستر زهی
- فانتزی برای تار و ارکستر (1389) تقدیم به کیوان ساکت
- اجرا در ارکستر سمفونیک بوخوم ( آلمان )
- محاسبه ی ساحت مستور ، دوازده دوئت برای ترکیب های سازی متفاوت (1390)
- آهنگ سازی برای فیلم رنگین کمان رویا  (کارگردان علی خودسیانی 1385) و موسیقی تیتراژ مجموعه ی تلویزیونی خواستگاران ، (کارگردان گلاب آدینه 1386)، مجموعه ی تلویزیونی پشت کوهای بلند ( کارگردان امرا... احمدجو ) و ...
روز هاي كلاس:يك شنبه ها صبح-  دوشنبه ها و سه شنبه هااز صبح تابعد از ظهر
 
 
جواد بطحایی ، مدرس سنتور و آهنگساز
 
متولد 1336، مشهد
 
 
 
در خانواده ای هنر دوست چشم به جهان گشود. پدر و برادرانش با موسیقی آشنا و اولین معلمان وی در زمینه موسیقی بودند. وی ابتدا مبانی موسیقی ، تئوری و سلفـژ را نزد مرحوم غلامحسین ظهیرالدینی فرا گرفت و در سال 1358 جهت تحصیل موسیقی وارد دانشکده هنرهای زیبا شد و از محضر استاد مجید کیانی ، پرویز مشکاتیان و فرامرز پایور بهره برد.
ردیف های آوازی را نزد عبدالنقی افشار نیا به پایان رساند. از سال 1372 با استاد شجریان و گروه آوا همکاری داشته و کنسرت هایی در شهرهای مختلف ایران و کشورهای امارات، سوئد، آلمان، هلند، اتریش، نروژ و انگلستان برگزار نمود که حاصل آنها در آثار رسوای دل، آرام جان و آهنگ وفا به بازار ارائه شده است.
از سال 1380 گروه «نوای دل» را تشکیل داد و با همراهی استاد حسن ناهید در این گروه اجراهای متعددی در شهرهای کشور با خوانندگانی چون علیرضا قربانی ،سالار عقیلی ، فاضل جمشیدی ، مجتبی عسکری و سبحان مهدی پور انجام داد.
از آثار نوشتاری وی می توان به کتاب گل افشان (ده قطعه برای سنتور)اشاره کرد.
همچنین از آثار موسیقیایی وی می توان به آلبوم های صبح و شب، از فراق تا صبح، حدیث سرو و گل و لاله با همراهی استاد حسن ناهید و کامبیز گنجه ای  با صدای مجتبی عسکری اشاره کرد که به بازار عرضه شده است.
روز هاي كلاس:چهارشنبه هابعد از ظهر
  
 
 
.
پری‌ماه تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع کارشناسی رشته‌ی مهندسی کشاورزی که یکی از علاقه‌مندی‌های وی بود به پایان رساند؛ اما در طی سالیان تحصیل همواره رویای پرداختن به هنر به‌ویژه موسیقی سنتی در معنای فاخر و اندیشه‌ورز آن را در دل وجان می‌پروراند.
از رهگذار شیفتگی نسبت به هنر و فرهنگ ایران زمین در عرصه‌ی خوشنویسی نیز موفق به اخذ مدرک ممتاز در دو رشته‌ی نستعلیق و شکسته شد. وی خوشنویسی را نزد استاد محمدرضا رحیمی از استادهای برجسته‌ی انجمن خوشنویسان اصفهان فرا گرفت. پری‌ماه تاکنون دو نمایشگاه انفرادی در دو رشته‌ی نستعلیق و شکسته در اصفهان برگزار کرده است.
در اوایل دوران نوجوانی آواز را در شکل علمی و دقیق آن از برادرش شنید و اصول اولیه‌ی آواز‌خوانی و ردیف استاد عبد‌الله دوامی را نزد وی تعلیم دید. پری‌ماه با شنیدن صدای قمرالملوک وزیری شیفته‌ی آواز قدیم شد و به دنبال آن ردیف ادیب خوانساری و شیو‌ه‌ی آواز را نزد بانو هنگامه اخوان فرا گرفت. 
او برای ایجاد دقت و ظرافت بیشتر در اجرا٬ دوره‌های آموزشی سرایش و ضرب‌آهنگ را در تهران نزد استادان این فنون گذراند. وی همچنین از رهنمودهای استاد محمدرضا لطفی در دوره‌های آموزشی ایشان بهره‌مند گردید. 
با‌ز‌سازی و اجرای مجدد آثار قدیمی موسیقی ایرانی همچون آوازهای قمرالملوک وزیری٬ رضاقلی میرزا ظلی٬ اقبال آذر و طاهرزاده٬ برای او بسیار راهگشا و آموزنده بود.
وی در عرصه‌ی اجرای موسیقی اقدام به برگزاری کنسر‌‌ت‌های خصوصی متعدد در مجامع هنری ِ علاقه‌مندان و دوستداران موسیقی و آواز ایرانی نموده است. 
آثار ضبط‌شد‌ه‌ی او شامل چندین قطعه‌ی آوازی و تصنیف است که از این بین تک‌آهنگی با نام "افسوس" (Regret ) با آهنگسازی و تنظیم کیوان ساکت در شکل نماهنگ در فضای مجازی منتشر شده است.
همچنین مجموعه‌ای جدید شامل آوازها و تصنیف‌هایی با گرایش به موسیقی قدیم توسط مجید درخشانی آهنگساز و نوازنده‌ی خوش‌قریحه‌ی ایران ساخته و تنظیم شده و با اجرای پری‌ماه در قالب یک آلبوم با عنوان "نسیم سحر" در دست انتشار است. این مجموعه شامل با‌زسازی آوازهایی از قمرالملوک وزیری و چندین تصنیف جدید از ساخته‌های مجید درخشانی است.
پری‌ماه هم‌اکنون مشغول گرد‌آوری و اجرای آثار جدید و نیز تدریس٬ مطالعه و تحقیق در زمینه‌ی موسیقی و آواز قدیم است.

 روزهاي كلاس جمعه ها از ساعت ٤ تا ٧

 
 

نام: علي

نام خانوادگي: احمديان   -  مدرس ساز دهنی

تاريخ تولد: 1360

تحصيلات

فوق ليسانس موسيقي (نوازندگي ساز جهاني) از دانشگاه هنر تهران، سال 1390، عنوان پايان نامه عملي: رسيتال گيتاركلاسيك، عنوان پايان نامه نظري: تجزيه و تحليل لوت سويت باخ ((Bwv996 ((French styleاستاد راهنما: دكتر مهرداد پاكباز

ليسانس موسيقي (نوازندگي ساز ايراني ) از دانشگاه تهران، دانشكده هنرهاي زيبا سال 1386 ، عنوان پايان نامه: رسيتال گيتار كلاسيك، استاد راهنما: دكتر سيمون آيوازيان

فعاليت‌هاي موسيقي

_اجراي موسيقي (كنسرت)

رسيتال گيتار كلاسيك سال 1384 دانشگاه تهران (تكنوازي گيتار كلاسيك)، تالار شهيد آويني

رسيتال گيتار كلاسيك سال 1385 دانشگاه تهران(تكنوازي گيتار كلاسيك و اجراي مشترك)، تالار شهيد آويني

رسيتال گيتار كلاسيك سال 1386 دانشگاه تهران (تكنوازي گيتار كلاسيك) پايان نامه كارشناسي، تالار شهيد آويني

نوازنگي به عنوان سوليست در اركستر دانشكده هنرهاي زيبا، بهمن ماه سال 1386 دانشگاه تهران، تالار شهيد آويني

رسيتال گيتار كلاسيك، ارديبهشت ماه سال 1387 دانشگاه تهران (تكنوازي گيتار كلاسيك و دونوازي با پيانو)، تالار شهيد آويني

كنسرت  تك‌نواري موسيقي كلاسيك گروهي از نوازندگان، به نفع موسسه محك، سال 1389، تالار فردوسي دانشگاه تهران

شركت دركنسرت‌هاي تجربي متعدد دانشجويي به عنوان تكنواز گيتار كلاسيك در دانشگاه تهران و دانشگاه هنر از سال 1383 

رسيتال گيتار كلاسيك، سال 1390 دانشگاه تهران (تكنوازي گيتار كلاسيك و دونوازي با پيانو)، پايان نامه كارشناسي ارشد دانشگاه هنر تالار دانشكده موسيقي

_دوره‌هاي آموزش موسيقي

آموزش گيتار كلاسيك: نزد دكتر سيمون آيوازيان، دكتر مهرداد پاكباز، كيوان ميرهادي و فخرالدين كيميايي

آهنگسازي و تئوري موسيقي: نزد دكتر آذين موحد(آناليز و سلفژ)، دكتر شاهين فرهت (هارموني)، دكتر كياوش صاحب‌نسق (اصول آهنگسازي)، شريف لطفي (اصول اجرا و سلفژ)  و فرهادفخرالديني(هارموني،كنترپوان،اركستراسيون)

آموزش سه تار: نزد علي يداللهي، علي اصغر بياني و مسعود شعاري

_تدريس موسيقي

شماره مجوز تدريس50889 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

تدريس در آموزشگاه:

تدريس در آموزشگاه سل، تهران از سال 1382 تا 1386 در زمينه گيتار كلاسيك و تئوري موسيقي

تدريس در آموزشگاه بسته نگار، تهران از سال 1383 تا 1384 در زمينه گيتار كلاسيك

تدريس در كانون مردم شناسي وابسته به شهرداري تهران سال 1384 در زمينه گيتار كلاسيك

تدريس در آموزشگاه بيداد، تهران از سال 1384 در زمينه گيتار كلاسيك ، تئوري موسيقي و هارمونيكا و گروه نوازي

تدريس در خانه فرهنگ نصر وابسته به شهرداري تهران از سال 1388 تا  1392 در زمينه گيتار كلاسيك

تدريس در آموزشگاه ايران، كرج از سال 1389 در زمينه گيتار كلاسيك، تئوري موسيقي و هارمونيكا

تدريس در آموزشگاه ني‌ريز، تهران از سال 1389 در زمينه گيتار كلاسيك ، تئوري موسيقي و هارمونيكا

تدريس در آموزشگاه ارغنون، تهران از سال 1392 در زمينه گيتار كلاسيك ، آهنگسازي و هارمونيكا

تدريس در كانون فرهنگي الفبا وابسته به دانشكده علوم پزشكي دانشگاه تهران، از سال 1384  تا 1385در زمينه گيتار كلاسيك

تدريس در آموزشگاه ساعد، تهران از سال 1392 در زمينه گيتار كلاسيك و هارمونيكا

تدريس در دانشگاه:

تدريس در گروه موسيقي دانشگاه فرهنگ و هنر (علمي و كاربردي) اصفهان از سال 1389 به عنوان مدرس گيتار كلاسيك و مباني موسيقي

تدريس در گروه موسيقي دانشگاه آزاد اسلامي شيراز 1392 به عنوان مدرس گيتار كلاسيك

2011

_فعاليت‌هاي پژوهشي

ارائه مقاله برگزيده در دومين همايش ارتقا كيفي محصولات فرهنگي (تير 92) با عنوان باز طراحي فرايند مديريت كيفيت در توليد و عرضه آثار موسيقي

طرح پژوهشي بررسي موسيقي در نمايش عروسكي سنتي و آييني ايران. (در حال انجام) تصويب طرح توسط مركز موسيقي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي (1392)

_فعاليت‌هاي مديريتي و اجرايي

دبير كانون موسيقي دانشگاه تهران از سال 1385 تا 1386 ( مسئوليت در اجراي كنسرت‌هاي متعدد در تالار آويني دانشگاه تهران، كنسرت‌هاي تجربي دانشجويان ، كلاس‌هاي آموزشي و فستيوال بين المللي موتزارت سال 1386

عضو شوراي مركزي كانون موسيقي دانشگاه تهران از سال 1384 تا 1386

عضو هيئت موسس و دبير انجمن علمي دانشجويي پرديس هنرهاي زيبا (موسس و مدير اجرايي اركستر زهي پرديس هنرهاي زيبا و مسئوليت در اجراي كنسرت در تالار آويني1385)

سرپرست گروه آنسامبل زهي پرديس (1384 تا 1385) و گروه كوارتت گيتار بيداد (1387 تا 1388 )

 


 

جعفر صالحی (آموزش كامل نرم افزار فيناله)

هنرآموخته نزد

(برای ساز سه تار) : احمد رضا صمدی، مسعود شعاری، بهنام وادانی، مهربانو توفیق

(برای ساز تار) : محمدرضا ابراهیمی، بهروز همتی، حسین علیزاده (مسترکلاس)، محمدرضا لطفی، حمیدرضا خبازی

ترجمه ي كتاب نرم افزار فيناله و انشار آن توسط انتشارات ديبايه 

مشارکت در تهیه و انتشار آثار مکتوب از جمله :

همکاری در بازنویسی و تصحیح ردیف میرزاعبدالله ، نوشته ی داریوش طلایی

تهیه و تدوین کتاب « گنجینه ی سه تار» زیر نظر مسعود شعاری

تهیه و تدوین قطعاتی برای سه تار از مسعود شعاری ( در دست انتشار )

همکاری در تهیه و تدوین قطعات استاد حسین علیزاده برای سه تار (توسط مسعود شعاری )

همکاری در تهیه و تدوین ردیف موسیقی ایرانی برای سه تار ( توسط مسعود شعاری )

همکاری در تهیه و تدوین کتاب آموزشی «بیایید تار و سه تار بنوازیم» ، دفتر اول ، دوم ، ششم و هفتم ( اثر کیوان ساکت )

سابقه ی شرکت در جشنواره ها و کنسرت ها :

شرکت در چهارمین جشنواره ی موسیقی دانشجویان سراسر کشور و کسب مقام دوم با ساز سه تار

شرکت در نخستین جشنواره ی تکنوازان جوان در سال 1380

شرکت در چهارمین جشنواره ی جوان در سال 1381 و کسب مقام سوم با ساز سه تار

شرکت در جشنواره ی تارنوازی بزرگداشت استاد حسین علیزاده

کنسرت شباهنگ ، گروه سه تار نوازان همساز به سرپرستی و آهنگسازی مسعود شعاری ، 1381

کنسرت سه تارنوازان و هم آوایان همساز به همراهی ارکستر زهی ، به عنوان نوازنده ی سه تار شش سیم ، 1382

همراهی با ارکستر مجلسی کامه راتا به سرپرستی کیوان میرهادی در کنسرت موسیقی پُست مدرن ، به عنوان نوازنده سه تار ، 1385

کنسرت گروه بیداد به آهنگسازی و سرپرستی فرهاد ابراهیم خانی در کرج ، 1388

همراهی با ارکستر سمفونیک تهران و گروه کُر دفتر موسیقی و برگزاری کنسرت در تهران ( 1387 و 1388 ) و اولین تور کنسرتی در پنج کشور فرانسه ، بلژیک ، ایتالیا ، هلند و سوییس (1388 )

 

 مجید ناظم پور ، مدرس عود
 
متولد 1352، اصفهان (شهرستان شهرضا )
از نوجوانی به نواختن و ساخت تار و سه تار پرداخت.سپس به فراگیری ساز عود  علاقه مند شد و ازتعلیمات محمد گلستانه، حسن منوچهری و حسین بهروزی نیا بهره برد. مبانی موسیقی را از شریف  لطفی آموخت و در زمینه ی ساخت ساز، خوشه چین محضر استاد بزرگ ابراهیم قنبری مهر بوده است. او آشنایی خود را با استاد قنبری مهر بختی بزرگ و سبب تحولی عظیم در زندگی خویش می داند. با توجه به فراموشی نسبی ساز عود در ایران، به تجربیات نوازندگی این ساز در ایران اکتفا نکرد، لذا نخست در مدت سه سال زبان عربی را فرا گرفت و سپس با سفر به کشورهای عربی، به پژوهش پیرامون مکاتب مختلف عود نوازی، شیوه های نوازندگی و آموزش و تاریخچه ی این ساز در جهان پرداخت واز راهنمایی استادان و پژوهشگران عرب نیز استفاده کرد. محصول این پژوهش ها و تمرینات به ابداع شیوه ای در نوازندگی عود انجامید که هم از نظر تکنیک و نوآوری مورد توجه جامعه ی جهانی است و هم حافظ اصالت های موسیقی ایرانی می باشد.
وی همچنین کتابی با نام داستان بربت( مروری بر تاریخ پنج هزارساله ی بربت) در زمینه ی تاریخچه ی ساز عود (به همت حوزه ی هنری) و کتابی شامل مجموعه قطعات ساخته ی خود را تألیف و منتشر کرده است، همچنین چهار جزوه با هدف آموزش صحیح و اصولی این ساز باستانی در دست انتشار دارد.
در زمینه ی معرفی مکاتب وعود نوازی و نوازندگان معروف عود در جهان، مجموعه ای را با نام "کارنامه ی عود" منتشر کرده است ازآلبوم های منتشر شده وی می توان به راز ساحل، کنسرت بربط  اشاره کرد .
مجید ناظم پور بر پایه ی تحصیلات و پژوهش های دانشگاهی خود در رشته ی روان شناسی و عضویت در انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران، کتاب نوین"کاربرد موسیقی در هیپنوتیزم درمانی و مراقبه" را تألیف نموده که به لحاظ موضوعی، پژوهشی جدید است.
سخنرانی و نوازندگی در سمینار ها و فستیوال های تخصصی ساز عود در کشورهای مختلف مانند مراکش ، الجزایر، سوریه ، عمان ، قطر، مالزی و... از دیگر فعالیت های هنری او در زمینه ی موسیقی است ناظم پور در سال 2009 به عنوان یکی از داور های مسابقات بین المللی عود در کشور سوریه شرکت داشت.
روز هاي كلاس:سه شنبه هابعد از ظهر
 
غلامرضا رضایی ، مدرس آواز ایرانی
 
متولد 1349، ساری
هنرجویی ِ آواز را از13 سالگی نزد آقای رضا شاکری در مشهد آغاز کرد. ردیفِ استاد عبداله خان دوامی با شیوه استاد اقبال آذر را از استادان نصراله ناصح پور و کریم صالحی عظیمی فراگرفت.
صدا سازی آواز ایرانی و آشنایی با شیوه استاد طاهرزاده را از محضر استاد شجریان بهره گرفت.
مبانی تلفیق شعر و موسیقی آوازی را با استاد حسین دهلوی و آشنایی با شیوه های آوازی مکتب اصفهان را از مرحوم دکتر عمومی آموخت.
وی کنسرت های متعددی در داخل و خارج از کشور از جمله :  فرانسه ، انگلیس ، کانادا ، هندوستان ، پاکستان، افغانستان،  اندونزی و رومانی داشته است .
هم اکنون مشغول تدریس و پژوهش پیرامون صداسازی آواز ایرانی می باشد و همچنان از محضر استاد شجریان بهره مند می شود.
آلبوم «آسمانه» به آهنگ سازی مجید درخشانی اولین اثر غلامرضا رضایی می باشد.
از جمله فعالیت های او همکاری با گروه های موسیقی : وزیری ، ماه ، سور، مهتاب، آفاق و...  است .
روز هاي كلاس:شنبه هابعد از ظهر
 
متولد 1345، ملایر

 رویا راعی ، مدرس آواز ایرانی
 
متولد اصفهان (شهرستان شهرضا)
ازهمان کودکی به دلیل علاقه شدید به موسیقی اصیل ِ ایرانی، با همت و پشتکارِفراوان توانست دستگاه ها ، ردیف ها و گوشه های موسیقی را آموزش  گیرد .
سپس از محضر با بزرگان و هنرمندان عرصه ي موسيقي موسیقی مانند :
محمد رضاشجریان، اکبر گلپایگانی، مهندس همایون خرم، فرهاد فخرالدینی، محمد سریر،علی جهاندار، نوربخش، گنجه ای، صدیق تعریف و خانمها : هنگامه اخوان، پری زنگنه، ملاقات نماید  وكسب فيض كند و مورد تایید این اساتید بزرگ قرار گيرد.
رویاراعی در مسابقات موسیقی که از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری (نغمه شهر ) در تاریخ 87/4/4 برگزار گردید به عنوان بهترین خواننده سنتی معرفی گردید.
روز هاي كلاس:يكشنبه هابعد از ظهر
 
 
 
 گلناز شعاري  مدرس كلارينت
در آذر بايجان به كلارينت قره ني هم ميگويند به معني ني سياه.
قابل ذكر است كه از ميان سازهاي بادي  غربي  لحن صداي اين ساز به حالت هاي موسيقي ايراني بسيار نزديك است
وزنده ياد شيرخدايي از نوازنده هاي به نام اين ساز بوده است كه آرم برنامه گلها كه در آن مخالف سه گاه زده است يكي از بهترين نمونه هاي اجراي موسيقي ايراني با اين ساز است.
 
 متولد 1367، تهران
 

تحصیل در هنرستان عالی موسیقی تهران زیر نظر استاد اکبر محمدی و دارنده مدرک کارشناسی نوازندگی کلارینت از دانشگاه ملی سنگاپور، زیر نظر استادان:

·         ما یوء: نوازنده کلارینت ارکستر سمفونیک سنگاپور

·         فیلیپ آرکینستال: نوازنده ارکستر فیلارمونیک مالزی و ملبورن

·         ریچل واکر ، ژانگ جین مین، جین تا : نوازندگان ارکستر سمفونیک سنگاپور

·         شرکت در مستر کلاس استاد فرانک سلت: مدیر هنری موسسه ارکستر سمفونیک بین المللی استرالیا

سوابق تدریس:

·         آموزش تئوری موسیقی و ریتم هندی در مدرسه بین المللی ACS، سنگاپور

·         آموزش تئوری موسیقی و نوازندگی کلارینت در دبیرستان ویکتوریا، سنگاپور

·         آموزش نوازندگی کلارینت بصورت پاره وقت در سدایا کالج مالزی

·         آموزش موسیقی نظامی در مدرسه ی نانیانگ ، سنگاپور

·         آموزش تئوری موسیقی و کر در مدرسه خرد ، تهران

·         آموزش خلاقیت موسیقی در مدرسه مبینا ، تهران

·         آموزش نوازندگی کلارینت  بصورت خصوصی و گروهی ، تهران

حضور در اجراهایی مانند:

·         مراسم افتتاحیه المپیک جوانان در سنگاپور

·         ارکستر جوانان جهان در سنگاپور

·         جشنواره سان سنگاپور با حضور خوزه کارراس

·         Grand Patita به عنوان نوازنده کلارینت آلتو

·         آنسامبل های متعدد در اماکن عمومی (کلیسای پسیر پنجانگ ، کلیسای امانویل ، موزه ی تمدن آسیا ، موزه ی هنر در سنگاپور و کلیسای اونیتالسی در فلورانس )

·         فستیوال موسیقی مدرن در سنگاپور

·         کسب رتبه دوم در جشنواره بین المللی فجر، 1383

·         ارکستر پارسیان سال 91 و 92

·         و اجرای قطعاتی از ولفگانگ آمادئوس موتزارت، لودوویگ بتهوون، یوهانس برامس، پیتر چایکوفسکی، نیکولای ریمسکی-کورساکوف، آنتونین دورژاک، سرگئی راخمانینوف، رابرت شومان، کلود دبوسی، موریس راول، گوستاو مالر، ژان سیبلیوس، دیمیتری شوستاکوویچ، ایگور استراوینسکی، پاول هیندمیت، فرانسیس پولنک، هنری توماسی، جان کیج، جان آدامز، استیو رایش و...

 
 آزاده رضایی خواننده ی متسو سوپرانو، مدرس آواز کلاسیک
 
متولد 1358، تهران
در کودکی با موسیقی ارف آشنا شد واز سن 13 سالگی به فراگیری دروس مربوط به آوازکلاسیک  پرداخت.
وی در زمینه آواز از محضر اساتیدی همچون : بهجت قصری، کامبیز آریایی نژاد، بانو سانویسان و ناربه چولاکیان بهره مند گردید و پس از آن نیز با شرکت در مستر کلاس های متعدد آواز به فراگیری مهارت های آوازی و نیز نحوه ی آموزش آواز به گروه کُر پرداخت.
در سال 1379 در مقطع  کارشناسی موسیقی وارد دانشکده هنرومعماری شده و سرانجام با پایان نامه ای برجسته با عنوان «رسیتال آواز» از این دانشگاه فارق التحصیل شد.
از جمله  فعالیت های وی می توان به :
1. برگزاری کنسرت های متعدد آوازی در خانه هنرمندان ایران 
2.شرکت در چندین دوره ی متوالی از جشنواره ی موسیقی فجر به همراه ارکسترموسیقی وزیری ، ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سمفونیک تهران
3. برگزاری رسیتال آوازدر انجمن فرهنگی ایران و اتریش  (زمستان 82)
4.اجرای کنسرت های متعدد به همراه گروه کُر دفتر موسیقی (کُر ارکستر سمفونیک تهران) به عنوان خواننده ی متسو سوپرانو ، اشاره کرد .
 آزاده رضایی از اردیبهشت 1382 به عنوان مدرس آواز کلاسیک وگروه کُر در دانشکده فرهنگ و هنر شماره 4 ( آکادمی هنر تهران)  مشغول به تدریس می باشد و علاوه بر آن وی سال هاست که به تدریس  در بر جسته ترین آموزشگاه های موسیقی تهران اشتغال دارد.
روز هاي كلاس:چهارشنبه هابعد از ظهر
 
حشمت الله عطایی ، مدرس تار و سه تار
 
متولد1349، خراسان جنوبی (بیرجند)
فارغ التحصیل موسیقی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1379 .
از سال 1364 وارد دنیای موسیقی شد و مراحل آموزش خود را در این زمینه نزد اساتیدی بزرگی چون  استاد کیوان ساکت ، هوشنگ کامکار، دکتر فرهت، دکتر آذین موحد، دکتر علیرضا مشایخی، استاد شریف لطفی و.. سپری کرد.
از سال 1370 فعالیت حرفه ای خود را درقالب تدریس تارو سه تار و تئوری و مبانی موسیقی در مراکز دولتی و خصوصی ( دانشگاه  و آموزشگاه ها) شروع کرد و تا کنون نیز ادامه داده است.
وی استاد پروازی دانشگاه موسیقی شیراز از سال 1386 تا کنون و استاد پروازی ارشاد اسلامی خراسان جنوبی می باشد وهمچنین صاحب امتیاز ومدیرمسئول آموزشگاه موسیقی ماهان در کرج وعضو درجه یک انجمن موسیقی ایران می باشد.
انجام کنسرت های متعدد در داخل و خارج از کشورنیز از دیگر فعالیت های ایشان است.
منابع تدریس : کتاب های استاد کیوان ساکت از جمله؛ شیوه ی نوین آموختن تار و سه تار در ده جلد و کتابهای : حرکت دائمی - چرخ نیلوفری - سایه سار بید - با موج تا کرانه- سبکبال - دیدارشرق وغرب - نوشته ی استاد کیوان ساکت و تمامی کتاب های مهم نوشته شده برای تار و سه تار آثار استاد علینقی وزیری ،استا صبا، درویش خان، عبادی، و آثار استاد حسین علیزاده من جمله (10 قطعه برای تار و سه تاردر4 جلد)
روز هاي كلاس:دوشنبه ها و سه شنبه هابعد از ظهر

سیاوش پورفضلی ، مدرس تار و سه تار

متولد 1348، رشت
فارغ التحصیل رشته عمران، دارای مدرک ممتاز انجمن خوشنویسان ایران.
موسیقی را با ساز سه تار آغاز نموده و سپس به فراگیری تار نزد استاد کیوان ساکت پرداخت. همچنین ردیف آوازی را نزد استاد صدیف، تجزیه و تحلیل ردیف موسیقی ایرانی را نزد استاد داریوش طلایی و علوم موسیقی، آهنگسازی، هارمونی، کنترپوان و ... را نیز نزد استاد فرهاد فخرالدینی فراگرفت. در سال 1378 گروه «افرند» را تاسیس نمود. همچنین با عضویت در گروههایی چون عارف (به سرپرستی استاد پرویز مشکاتیان)، وزیری (به سرپرستی استاد کیوان ساکت)، ایرانی، صبا، آفاق، قمر و ... کنسرتهای بسیاری را در داخل و خارج از کشور (از جمله سوئد، نروژ، تایوان، ازبکستان، فنلاند، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی، کنیا، اتریش ، ژاپن،قزاقستان و ...) اجرا و چندین آلبوم موسیقی نیز با گروههای نام برده روانه بازار کرد.
در زمینه نشر نیز در تدوین و چاپ آثار استاد کیوان ساکت و نیز مجموعه آثار استاد علی سلیمی و ... همکاری نزدیک داشته است.کسب مقام نخست در فستیوال ترانه های شرقی در شهر سمرقند ازبکستان، گروه برگزیده فستیوال آسیا پاسیفیک در کشور تایوان ، کنسرت در شهر تاریخی نارا (ژاپن) در فستیوال هزاروسیصدمین سالگرد پایتختی آن و ... در پرونده هنری اوست.
روز هاي كلاس:يكشنبه ها وچهارشنبه هابعد از ظهر
 
 امین بیات ، مدرس تار و سه تار
 
متولد 1361، تهران
فارغ التحصیل مهندسی معدن، از سال 1372 آموختن سه تار را شروع کرد و در سال 1374 به فراگیری تار پرداخت، در این مدت از حضور آقابان بدخشان، شعاری، فرهمند، بیانی و ... بهره جست و در سال 1379 به محضر استاد ساکت آمد و تا کنون دوره ی عالی نوازندگی تار و ردیف نوازی را نزد ایشان گذراند .
دوره های تئوری موسیقی، هارمونی و کنترپوان را نزد آقایان حمید رضا رضایی و کیوان میرهادی گذراند.
وی فعالیت های متعدد هنری داشته است، از جمله همکاری با گروه های مختلف و اجرای کنسرت هایی در شهرهای مختلف ایران.
وی در نت نگاری آثار استاد ساکت با ایشان همکاری داشته است.
از دیگر فعالیت های  او می توان به  اجرای برنامه های رادیویی و پژوهشی و همکاری با استاد ساکت و اجرای مشترک با ایشان در بهمن ماه 1390 در تالار وحدت اشاره کرد.و مديريت اجراي كنسرت بزرگ كيوان ساكت با سالار عقيلي  در خرداد 1392 را به عهده داشت.
وی در سال های 1385 و1386 به عنوان نوازنده برگزیده جشنواره تکنوازان در نوازندگی تار انتخاب شد و همچنین عضو درجه یک کانون مدرسان خانه موسیقی می‌باشد.
روز هاي كلاس:شنبه هابعد از ظهر
 
 مهدی غلامی ، مدرس دف( گروه نوازي براي نوازندگان دف )
 
متولد 1358 ، ایلام
ازسال1374موسیقی را با ساز سنتور آغاز نمود و مقدمات این ساز را در شهر ایلام به پایان رساند سپس شروع به نواختن ساز دف کرد و از اساتید استان کرمانشاه و سنندج بهره جست و همزمان گروهی را در شهر ایلام تاسیس  نمود وکنسرتهای متعدد به اجرا گذاشت . از سال 1380 تا سال 1384 ازمحضر استاد بیژن کامکار بهره جست و توانست از این استاد بزرگ موسیقی ایران صلاحیت تدریس کسب نماید و هم زمان  عضو مدرسین خانه موسیقی گردید. در سال 1380 به عنوان مدیر واحد موسیقی فرهنگسرای بهمن انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرد ارکستری سنتی را تشکیل داد که با اساتیدی  همچون استاد حسن ناهید و استاد کیوان ساکت کنسرتهایی را بر گزار نمود .در سال 1384 وارد دانشگاه موسیقی شد و ساز تخصصی تار را نزد استاد ساکت فرا گرفت و از دانشگاه موسیقی فارغ التحصیل شد .داوری در سه دوره جشنواره تکنوازان شهر تهران، دبیر نخستین جشنواره موسیقی جوان ایرانی، دبیر کنسرت اساتید در جشنواره بین المللی موسیقی فجر، برگزاری دو دوره کنکور آهنگ سازی و سلسله نشست ها ی پژوهشی از افتخارات این هنرمند می باشد .
در سال های گذشته این هنرمند با ارکستر خود کنسرت هایی را در ارمنستان ، قطر ، ترکیه، برگزار نموده که مورد توجه علاقه مندان به موسیقی فاخر ایرانی قرار گرفته است.
 
منصور صفائیان ، مدرس ویلن کلاسیک و ایرانی (مبدع روش جديدي در آموزش به كودكان)
 
متولد 1364، کاشان
فارغ التحصیل رشته موسیقی مقطع کارشناسی (گرایش نوازندگی ویلن کلاسیک) از دانشگاه هنر تهران
تعلیم دیده زیر نظر اساتیدی چون : مرحوم استاد اسداله ملک / مهیار فیروزبخت / جهانگیر کامیان (ویلن ایرانی)
عماد رضا نکویی / مازیار ظهیرالدینی / امیرمینوسپهر (ویلن کلاسیک)
استاد مصطفی کمال پور تراب / استاد شریف لطفی / استاد کیوان ساکت و... ( تئوری، سفلژ، هارمونی، کنترپوان، فرم،ساز شناسی و...)
از پیشینه ی نوازندگی او می توان به نوازندگی در ارکستر ایرانی سازمان صدا و سیما و همکاری با واحد تولید موسیقی سازمان اشاره کرد.
کسب مقام اول فستیوال تکنوازان شهر تهران در 2 سال پیاپی86و87(با داوری اساتید : هادی منتظری، کیوان ساکت،ساسان سپنتا و...) از افتخارات ایشان است
تدریس را از سال 86 آغاز کرد وتشکیل ارکسترهای  موفق با کیفیت مطلوب از میان هنرجویان یکی از فعالیت های منصورصفائیان می باشد.
منابع مورد استفاده برای تدریس ویلن کلاسیک : 1.آهنگ های ساده برای ویلن در 3 جلد/ ترجمه دکترستاره بهشتی (به همراه فایل صوتی : ارکسترو ویلن سلو برای نواختن هنرجو)
le.2 ویلن (در 5 جلد) 3.suzuki(در5جلد) 4. suzuki(پوزیسیون)5. hrimaly(گام نوازی)6.اتود هانس سیت7.اتود ولفارت8.کنسرتوهای ساده برای ویلن 9.Solo For Yong Violinist
Classical.10
(کتاب فوق الذکرچاپ رسمی ندارد و کپی می باشد فایل صوتی این کتاب به این شکل می باشد که هر قطعه 2 بار،بار اول کل ارکستر، بار دوم صدای ویلن اول حذف گردیده تا هنرجو با نوازندگان آنسامبل بنوازد. تمام قطعات کتاب به همراهی یک کوارتت زهی که توسط نوازندگان چیره دست با صدابرداری فوق العاده ضبط گردیده نواخته شده است.)
11.جزوه ی گرد آوری شده توسط ایشان شامل بیش از 30 کنسرتو ویلن در سطوح مختلف (با در اختیار گذاشتن فایل صوتی قطعات به 4 صورت :
1-11.ویلن سلو 11-2. ویلن با همراهی پیانو 11-3.پیانو سلو برای همنوازی11-4. ویک اجرای قوی از برجسته ترین های جهان)
12.آهنگ های ساده کلاسیک و فانتزی (جمع آوری شده توسط منصورصفائیان)
منابع مورد استفاده برای تدریس ویلن ایرانی :
دستور ویلن (هنرستان موسیقی) اثر روح اله خالقی در 4 جلد- هجده قطعه پیش در آمد- اتودهای ایرانی برای ویلن (اثر مهدی مفتاح)- ردیف موسیقی ایرانی : مسلط به کتاب ردیف اساتید :استاد ابوالحسن صبا(3جلد)-استاد حبیب اله بدیعی(2جلد)-استاد اسداله ملک(2جلد)-استاد همایون خرم(2 جلد)- استاد منوچهر لشگری(1جلد) -جزوه گرد آوری شده توسط آقای صفائیان در 4 جلد شامل:
آهنگ های شاخص از موسیقی کلاسیک ایرانی و فلوریک از برجسته ترین آثار آهنگسازان و خوانندگان ایرانی و شناخته شده برای عموم مردم ، همچنین در حال حاضر مشغول جمع اوری کتاب خلاقیت موسیقی ویژه کنکور هنر می باشد که اطلاعات جامع و طبقه بندی شده این مجموعه بدون شک مورد توجه اساتید قرار خواهد گرفت.
روز هاي كلاس:يكشنبه ها از ساعت 11 و پنجشنبه ها از ساعت 1 بعد از ظهر
 پاشا هنجنی، مدرس نی
 
متولد  : 1357
فارق التحصیل از هنرستان عالی موسیقی دانشگاه آزاد موسیقی و کارشناس ارشد موسیقی از دانشگاه هنر
تدریس در دانشگاه هنر از فعالیت های وی می باشد.
از فعالیت های  هنری وی می توان به :
اجرای قطعه نی نوا ، همکاری با ارکستر زهی (پارسیان) ، اجرای قطعه دلدار توسط ارکستر موسیقی ملی ایران ، اجرا در کشور هند ، فستیوال جهان خسرو ، اجرا در ایتالیا ، اجرا در فرانسه (تئاتر دلاویل) ، کشور تونس فستیوال توزر و اجرای قطعه نینوا در فرانسه اشاره کرد.
همکاری با ارکستر موسیقی ملی به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی به عنوان تکنواز و آهنگساز و نیز نوازنده برتر جشنواره موسیقی فجر در سال1386
 
 
روز هاي كلاس:چهارشنبه ها بعد از ظهر
 

فرزین طهرانیان ) 1356تهران

نوازنده گیتار کلاسیک استاد دانشگاه

 نوازندگی و معلی گیتار کلاسیک ( از آکادمی ملی موسیقی اوکراین )کلاس پروفسور میخایلنکو

(کارشناس ارشد موسیقی ) نوازندگی و معلی گیتار کلاسیک ( از آکادمی ملی موسیقی اوکراین )کلاس پروفسور میخایلنکو

سال 2008 

مسترکلاسها

 

*شرکت کننده فعال در مسترکلاسهای فلوریان کونیل ) فرانسه ( و لیلی افشار ) آمریکا ( تهران فرهنگسرای نیاوران

*آنیلو دیزدریو و پائولو پگورارو ) ایتالیا ( کی یف )

(هاپکینسون اسمیت )سوئیس 

کنسرتها

*شب موسیقی ایتالیایی به همراه ماریا ماروزاوا )هارپسیکورد( و ماکسیم سیدورنکو)اورگان( سالن موسیقی کهن

– کنسرواتوار چایکووسکی ماه می 2008

*کنسرت هم نوازی گیتارکلاسیک به همراه مایلی تووایس ) اکاردئون ( و گالا سیدکو )فلوت( سالن کوچک کنسرواتورار

– چایکووسکی کی یف ژانویه 2008

– *شب موسیقی اوکراینی تهران سفارت اوکراین بهمن

– – *کنسرت تکنوازی گیتارکلاسیک دانشکده صدا وسیما اردیبهشت

- – *کنسرت تکنوازی گیتارکلاسیک موسسه پارس تابستان

– *کنسرت تکنوازی گیتار کلاسیک دانشکده هنرومعماری اردیبهشت

*نوازنده مدعو در جشنواره موسیقی تهران  و اجرای دو کنسرت در شهرهای تهران و کرج

*برگزار کننده فستیوال موسیقی بهاره در دانشگاه آزاد اسلامی بهار 

* – کنسرت در کلیسای آلمانیها تهران پاییز

*مسوول بخش گیتار کلاسیک بیست و هفتمین دوره جشنواره فجر

*کنسرت تکنوازی و مستر کلاس در بیست و هفتمین دوره جشنواره فجر

*نوازنده مدعو در جشنواره بین المللی گیتار چرنیگوو اوکراین ، جهت اجرای کنسرت و سمینار – مهر و شهریور 

آثار مکتوب

*کتاب نظری به تاریخ آموزش گیتارکلاسیک تالیف – چاپ تهران انتشارات پرگار

*کتاب اصول پایه آموزش موسیقی تالیف – چاپ  نشر هم آواز تهران

* کیسلاک راتیگ یارب زج یتامدقم ینومراه پاچ نارهت زاوآ مه رشن

*مجموعه مقالات اصول آموزش موسیقی چاپ شده در مجله فرهنگ و آهنگ از شماره 83

آثار ضبط شده

*شدریک آلبوم تکنوازی گیتارکلاسیک انتشارات روایت – -

اجرای آثاری از دوره کلاسیک تا معاصرضبط شده در استودیو دیلمان زمستان آماده انتشار

سوابق تدریس

- – *تدریس گیتارکلاسیک در آموزشگاه رودکی تهران از سال

- – *تدریس درمدرسه موسیقی بین المللی در شهر کی یف اوکراین *مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر از مهرماه

دروس : ساز جهانی ، هم نوازی ، ارکستر ، مدیریت کارگاه و آموزشگاه و اجرای صحنه ای

*مدرس دانشکده هنرومعماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز از مهرماه

درس : سازجهانی تاریخ موسیقی اجرای صحنه ای

*مدرس دانشکده هنرومعماری دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

زبان ها :

تسلط به زبان روسی

تسلط به زبان انگلیسی

آشنایی به زبان اوکراینی و آلمانی
روز هاي كلاس:شنبه هابعد از ظهر
 
سعید جلالیان ، مدرس تنبک

متولد 1354، همدان
فارغ التحصيل طراحي صنعتي از دانشكده هنرهاي زيبا دانشگاه تهران .
فراگيري موسيقي را در زادگاه خود آغاز كرد و از دوران كودكي ساز تنبك را با شيوه نوازندگي استاد ناصر فرهنگ فر نزد استاد زنده ياد داريوش زرگري آموخت . در ادامه با راهنمايي و پيگيري زرگري به كلاس استاد بهمن رجبي رفته و در سال 1375 موفق شد دوره "فوق عالي" مكتب اين هنرمند را  به پايان برساند. در طي اين سالها فراگيري ساز سه تار را نيز نزد استاد زرگري ادامه داد وبا فراگيري اين ساز و آشنايي با رديف موسيقي به نگرش مناسب تري در همنوازي دست يافته و از كلاسهاي تئوري و سلفژ استاد سعيد لطفي نيز بهره هاي فراوان برد. جلاليان در طي  22 سال فعاليت هنري خود ضمن تدريس و آموزش هنرجويان و هنرمندان بسياري در شهرهاي همدان و تهران فعاليت هاي هنري و اجرايي متعددي با هنرمندان گرانقدري چون زنده ياد داريوش زرگري، زنده ياد جلال دوستي، مجيد درخشاني، سعيد فرج پوري، مظفر شفيعي، پويان بيگلر و ... داشته است.
روز هاي كلاس:پنجشنبه هابعد از ظهر
 
 
محمد عطا پور، مدرس قوپوز(ساز عاشقهای آذربایجان)، تار آذربایجان، باغلاما، دیوان (سبک ترکی استانبولی)

متولد 1358
دوره فراگیری ساز قوپوز را در تبریز مکتب خانه صداقت گنجه ای فراگرفت.
تار را نزد فرهاد پاشا اُف از آذربایجان(باکو) و دیوان(باغلاما) را نزد کیوان موسوی آموخت.
از سال 1380 تا 1386 در شهرِ اهر در آموزشگاه های موسیقی برگ، نوا و فرهنگسرای اهر مشغول به تدریس شد.
در این سال ها با اجرای برنامه ها و تک نوازی های متعدد  در ایام و مناسبت های مختلف کنسرت و اجرای کارگاهی به فعالیت پرداخت.
از سال 1387 تا کنون در تهران به تدریس مشغول است.
و با اجرای برنامه های مختلف از جمله اجرای برنامه گروهی و تک نوازی در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد به فعالیت پرداخت.
وی کتاب آموزشی قوپوز را تالیف کرده و آهنگ های محلی عاشق های آذربایجان را نت نویسی کرده است.
 
مازيار كلانتري متولد1360
دكتراي فلسفه
اشنايي با سه تار نزد فرخ مظهري و  جلال ذوالفنون
ادامه آموزش نزد مسعود شعاري و محمد رضا لطفي و حسين عليزاده.
نزد كيوان ساكت با تكنيك و اثار استاد  وزيري اشنا شد و يك دوره رديف هاي ايشان را دوره كرد.
آموختن كمانچه نزد اردشير كامكار و ساخت كمانچه نزد امير عطايي .
اموختن دوتار شمال خراسان نزد محمد يگانه ومسعود خضري و مرتضي گودرزي ودوتار جنوب خراسان نزد پورعطايي دامن پاك.
طي كردن دوره كامل تنبك بهمن رجبي .همكاري با مسعود شعاري براي كنسرت و انتشار البوم.هم اكنون بهعنوان مدرس سه تار و دوتار در اموزشگاه وزيري فعاليت مي كند.
روز هاي كلاس شنبه ها بعد از ظهر
 
 سیاوش بهراد ، مدرس فلوت کلاسیک و ایرانی
 
متولد 1357، همدان
مبانی اولیه ی موسیقی و نوازندگی فلوت را در کودکی  نزد برادر خود آموخت که هم اکنون در کشور آلمان به تدریس و نوازندگی فلوت اشتغال دارد.
سیاوش بهراد  از سال 1379 نوازندگی حرفه ای را نزد استاد ناصر رحیمی آغاز کرد و در این بین از محضر اساتید مهدی جامعی، محمد علی لقاء و آقای وزیری بهره برده است.
مدت 4 سال از  کلاسهای آموزش مبانی آهنگسازی، هارمونی و کنترپوان  استاد پورتراب و همینطور یکی از بهترین شاگردان استاد محسن حجاریان بهره برده است.
وی همچنین عضو خانه موسیقی ایران است و دارای کارت صلاحیت تدریس از مرکز گسترش فعالیت های هنری تهران می باشد.
در چندین دوره مقام اول جشنواره های مختلف استانی و غرب کشور را کسب کرده و در جشنواره های بین المللی موسیقی فجر شرکت داشته است و کنسرت های متعددی با گروه های ایرانی ، پاپ و کلاسیک در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است.                    روزهاي كلاس پنجشنبه ها شنبه هابعد از ظهر
 
 
 
 سميرا جمشيدي، مدرس موسيقي كودك
سميرا جمشيدي: متولد 1363 .ليسانس حقوق و دانشجوي موسيقي.سابقه ي تدريس موسيقي كودك از سال 1382.آشنايي با سازهاي تنبك - سه تار - پيانو - دف و تحصيل انها نزد اساتيد كوروش بزرگ پور- همتي - مسعود شعاري - و موسيقي كودك نزد مسعود نظر.و سلفژ و صداسازي آقاي شمس نيكنام.سوابق اجرايي : اجراي موسيقي كودك در تالار وحدت و جشنواره هاي مختلف و اجراهاي آموزشگاهي.
 
 
 
 
 
                                                                                                
   دكتر رضا مهدوي   متولد 4 بهمن 1347 تهران :نوازنده ي سنتور و رديف دان   رئيس اسبق مركز موسيقي حوزه هنري ودانشكده موسيقي سوره

 عمده فعاليت‌هاي وي در کنار تحصیلات غیرهنری، در زمينه موسيقي بوده تا جائيكه بيشتر مسئوليتها، سوابق و تأليفاتش نيز در اين حوزه است. تخصص اصلي وي در موسيقي کودک، ‌نوازندگي سنتور و آموزش در کنار تجربیات مدیریتی است.

 
1353تا1371 هنر آموخته ساز سنتور از 6 سالگي به ترتیب نزد استادان: زنده ياد نيك بين (اداره فرهنگ و هنر و راديو كردستان)،
زنده ياد حسين ملك،رويا حلاج، رضا شفيعيان، مسعود شناسا، زنده یاد پرويز مشكاتيان و مجيد كياني.  زنده یادمحمدعلي بهارلو (فرم موسیقی). اسفنديار قره باغي، وارطان ساهاكيان(تئوري وسلفژ). محمد صادقي (رديف آوازي محمود كريمي. مدرسه هنر و ادبيات صدا و سيما) و کریم صالح عظیمی (ردیف آوازی ـ رادیو میدان ارک).
1363 تا 1364 ـ فراگیری هنرهای نمایشی . (کارگاه سینما تأتر کوچک تهران) نزد استادان:عبدالحی شماسی،علیرضا خمسه و سیروس ابراهیم زاده.   ‌
1
 
 
 مرضیه نی ­زن                  
 
 مدرس گیتار کلاسیک

آغاز فراگیری گیتار نزد اساتید مختلف از سال1379

فراگیری تئوری موسیقی و هارمونی نزد استاد فرهاد فخرالدینی طی سال­های 1381 تا 1383

تحصیل در کنسرواتوار تهران طی سال­های 1385 تا 1387 و اخذ مدرک نوازندگی ساز جهانی (ویلنسل) و معلمی ساز جهانی از کنسرواتور تهران

تحصیل در کنسرواتوار کمیتاس ارمنستان طی سال­های 1387 تا 1392 تحت نظر پرفسور هاکوپ جاغاسپانیان و اخذ مدرک کارشناسی نوازندگی گیتار کلاسیک از کنسرواتوار کمیتاس ارمنستان طی سال­های 1387 تا 1392

      تدریس گیتار در آموزشگاه­های شمیم، همای­ سعادت، طرب، حجاز، نوای مهر و ... طی  سال­های 1381 تا 1387

همکاری با گروه­های ژوان، اهورا به­عنوان نوازنده گیتار طی سال­های 1382 و 1383

تدریس موسیقی کودکان در دبستان غیرانتفاعی سعادت­آباد طی سال­های 1385 تا 1386

همکاری با ارکستر کنسرواتوار تهران به­عنوان نوازنده ویلنسل طی سال­های 1385 تا 1387

یک­سال تدریس گیتار کلاسیک در مدرسه موسیقی شهر ایروان(پایتخت ارمنستان)

      شرکت در کنسرت­های دانشجویی در ارمنستان

 

رضا منصف

2014

 

 

مشخصات فردی

 

نام و نام خانوادگی: رضا محمدی منصف

سال تولد: 1358

آدرس: میدان ونک. خیابان ملاصدرا .خیابان شیخ بهایی جنوبی. بلوار علیخانی. پلاک58.  واحد7

                                     تلفن همراه:09122058323   

Monsef.reza@yahoo.comایمیل: 

 

 

شغل

مدرس آواز پاپ

 

 

تحصیلات

فوق دیپلم موسیقی . دانشگاه علمی کاربردی.

. دانشگاه تهران.MBAفارغ اتحصیل دوره های آزاد

 

 

سوابق شغلی

مدرس  خصوصی آواز پاپ از سال 1389

تدریس در آموزشگاه موسیقی سام از سال 1391

 

 

روش تدریس

 

تدریس بر اساس متد غربی:

 

£ آموزش تکنیکهای آواز

£ آشنایی هنرجو با رزونانسها

£ آشنایی با  فن بیان

£ تمرینهای صداسازی

£ سلفژ

 

 

 

 

   
تصاویری از آموزشگاه موسیقی وزیری